Ruilen en Retourneren
Wil je een product ruilen of retourneren?
Dat doe je eenvoudig en snel in drie stappen.
Je kunt je bestelling tot 30 dagen na ontvangst retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.
Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:
- Stap 1: Vul het retour formulier in. Download het "hier".
- Stap 2: Stuur je bestelling op. Stuur de producten samen met het ingevulde retour formulier op naar het adres in Nederland. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track & Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en we willen niet dat er misverstanden ontstaan.
- Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening. Als wij het pakket hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen weer op je bankrekening staat.
Retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Voor Nederland adviseren wij PostNL, en voor België Bpost.
Kan ik een product thuis uitproberen?
Ja, je kunt het product uitproberen zoals je dat in een winkel zou doen.
Bevalt het product je niet? Dan kun je het retourneren. Het is belangrijk dat je het product in originele staat en in de originele verpakking retourneert. Op die manier kunnen we een andere klant blij maken.
Zodra we je geretourneerde artikelen hebben ontvangen en ze volledig aan onze eisen voldoen, zullen we de aankoopprijs binnen 14 dagen op je rekening terugstorten.
Neem alsjeblieft contact met ons op met de reden van de retournering.
Ongeacht de reden heb je het recht om je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.
Wat zijn de uitzonderingen op retournering?
Je begrijpt vast wel dat je de volgende items niet kunt retourneren:
- Gedragen kleding: Je kunt bijvoorbeeld niet de nieuwste blazers retourneren na een avond op stap.
- Waardebonnen, cadeaubonnen en kortingsbonnen, zelfs als ze nog niet zijn gebruikt..
- Gewassen kleding.
- Beschadigde artikelen.
- Het product mag geen gebruikssporen bevatten.